niedziela ;3 !

Pływaliśmy w niedziele, ale nie wychodziliśmy z portu ponieważ ponton nie był zwodowany więc musieliśmy się zadowolić pływaniem po porcie. Było mało wiatru i strasznie kręcił mimo to miło było znowu sobie popływać. ALE NIE ZAPOMNIELIŚMY O CHLAPAŃCU ;D. Za dwa tygodnie jedziemy do Charzykowa na trening. Mamy też zdjęcia z niedzieli więc jak będe je mieć to wstawie : ). Na razie to tyle.

JEDNAK NIE ; ((

Okazuje się, że jutro będzie baaardzo brzydka pogoda dla Łeby i nie będziemy pływać ; (. Jeśli będzie w miare ładnie to płyniemy ;D !

NASZE ŻAGLE

Dziś wiązaliśmy żagle. Dzień zaczęliśmy treningiem o 11.00 a o 12.30 jechaliśmy do portu. Już za tydzień schodzimy na wode o ile nasze łódki wrócą z Kartuz, są tam w naprawie. Zazdroszcze wam, że już byliście na wodzie. Mam nadzieje, że łódki będą gotowe na  za tydzień. Więcej napisze dopiero za tydzień ; )

kalendarz regat

Trener właśnie wysłał nam kalendarz regat. Jest bardzo napięty. Nie wiem jak sie wyrobimy i jeszcze w dodatku prawie nie ma czasu na treningi. Szczególnie w lipcu. będzie zabawnie ;D

wiosna już jest !!!

Czuć to !! Wszyscy jeżdżą na rolkach, rowerze, chodzą na spacery itp. Ale ja najbardziej nie mogę się doczekać kiedy zejdziemy na wode !! Jeszcze musze poczekać 8 dni. Jest ciepło, dziś ze szkoły wróciłam w bluzie. A wy kiedy schodzicie na wode (w Polsce) ? Pewnie niedługo zaczne odliczanie do wakacji xDD. Tymczasem musze sie zadowolić treningami na lądzie. Narazie nie wiem o czym pisać. Rozpisze sie kiedy będziemy schodzić na wodę :D

Cześć!!

Cześć, nazywam się Paulina, mam 13 lat i pływam w grupie A. Pływam na optymiście od 3 lat(z przerwami z powodu braku trenera po poprzednim). Należę do klubu MKŻ Marina w Łebie. Jak się pewnie domyślacie trenujemy na morzu, ale także na jeziorze Łebsko i wyjeżdżamy od czasu do czasu do  Charzykowa na treningi,obozy i regaty. Nasza grupa liczy 11 członków MKŻ Marina Łeba. Najstarszy ma 16 lat a najmłodszy  ma 7 lat. W lato treningi mamy dochodzą do 8 godzin na wodzie, ale jest bardzo fajnie.Często biegamy po plaży ;D a po treningu kąpiemy się w morzu ;)) W zime trenujemy na sali gimnastycznej, hali, basenie, latamy na bojerach w Charzykowie, gramy z trenerem w hokeja na lodzie i ścigamy sie na...

Witaj, świecie!

Witamy w sails.pl! podoba Ci się ten blog? Załóż taki sam za darmo! Wejdź na Ty.sails.pl i aktywuj bloga w 3 minuty! Blog Żeglarski, założony w sails.pl pozwala mi na publikowanie, edycję i usuwanie wpisów za pomocą przyjaznego interfejsu. Edytor tekstu WYSIWYG pokazuje, już w czasie pisania, jak będzie wyglądał opublikowany tekst. Blog Żeglarski sails.pl daje także możliwość edycji tekstów w HTML. Do wpisów mogę dołączać filmiki z Youtube, podając link do wideo, a także zdjęcia z dysku lub prosto z Sieci, jak to poniżej: Blog Żeglarski sails.pl umożliwia także wybór szablonu i kolorystyki, specjalnie zaprojektowanego wyglądu strony. W każdym z nich można zmienić obrazek w nagł...